Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Lena - 25 maj 2010 17:08

Tisdag ... igen! Veckorna går så satans FORT så jag blir inte förvånad om det bara över en natt är min 90årsdag!!! =)

Efter besöket hos J ladda jag på mej mp3n o traska mot ICA för att handla pölsa (gott, gottigott-gott) och idag var jag inte manad att gå kände jag.... hade jag inte varit tvungen pga pölsan skulle jag säkert ha struntat i det...

Jag kom till min välkända kulle och tankar startade upp o ch jag kände lite krypningar/ilningar i benen (som jag blivit medveten om kommer och hör ihop med oron inför dessa attacker) men jag traska på och de försvann ... jag upptäckte att jag var på G med tankarna att " USCH NU HÄNDER DE - NU KOMMER PANIKEN OCH LÅSER IN MEJ!!!!!!" ..... men jag fick BORT dom ganska omgående ändå o kom in i butiken o betalade o börjar gå hemåt .... alla jobbiga känslor (som visserligen INTE KOMMIT FRAM men de FÖRSÖKTE allt) bara var som BORTBLÅSTA!! IGEN!!! Så fantastiskt SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!

 

Sen när kärleken kom hem så tog vi en promenad tillsammans - den låååånga vägen - till ICA o posta räkningarna (Kai kör fortfarande den stenåldersmetoden - JAG kör på Internet, naturligtvis)

 

Nu väntar middagen snart och sen ska jag nog följa med o meta mört, säger han ..... =)

 

Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards