Alla inlägg under augusti 2010

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA!

Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!
Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och fortsatte.... o till slut stod jag vid sista övergångsstället innan husena vid Pbm .... o sen var jag FRAMME!!!
fy faaaasiken va SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT - helt OTROOOOLIGT va bra detta funkar med behandlingen.....

Jag hade lite, liiiite stresspåslag där vid sista övergångsstället, men det GICK ÖVER!!!! IGEN!!!!!!!!! SOM DE ANDRA GÅNGERNA! puuuuuuuuuh...........

 

Jag är sååååå himla tacksam att jag får den här möjligheten!

 

Tjingeling!!! <3

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA!

Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!
Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och fortsatte.... o till slut stod jag vid sista övergångsstället innan husena vid Pbm .... o sen var jag FRAMME!!!
fy faaaasiken va SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT - helt OTROOOOLIGT va bra detta funkar med behandlingen.....

Jag hade lite, liiiite stresspåslag där vid sista övergångsstället, men det GICK ÖVER!!!! IGEN!!!!!!!!! SOM DE ANDRA GÅNGERNA! puuuuuuuuuh...........

 

Jag är sååååå himla tacksam att jag får den här möjligheten!

 

Tjingeling!!! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards