Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

LYCKA ÄR ...

Av Lena - 19 maj 2010 15:04

JAG ÄR EUFORISK!!!!!
Vaknade till en ganska GRÅ dag o tänkte bara att fy va kallt de ser ut att vara ute...bbbbrbrrrrrr

Vi skulle till banken jag och kärleken på förmiddan och sen till minneslunden med ros o ljus för pappa som skulle fyllt 75 år idag om han vart kvar hos oss ... GRATTIS lilla pappa, hoppas du har fått frid där du är! <3

 

Hem och åt lite lunch o riktigt KÄNNER hur jag är undvikande till min promenad till ICA som ska göras ... MÅSTE jag verkligen göra de idag också? Det gick ju ganska bra igår och de är ju bra ... usch, jag kanske kan hoppa idag ???

TV en stund, känner mej bara trött o slö o UNDVIKANDE!

Ska nog gräva rötterna idag istället då.... hinner inte ta ICA idag nu .... sen har jag Boule kl 18 o vi måste äta före det ... nääää, jag SKIPPAR ICA idag.....

 

MEN ......
jag tar på mej min (kavaj; Berghagen) regn- alternativt allvädersjacka för det är regn i luften  nu, går ut till cykeln men det står inklämd bakom 3 hinkar.... jag går UTAN cykel mot ICA med mp3n på en "sommarpratare" från förra sommaren. Jag går nån minut.... närmar mej KULLEN före tunneln och riktigt känner hur det startar upp i kontoret med FÖRVÄNTANSÅNGEST .. det ÄR verkligen FÖRVÄNTANSångest, känner jag här! SJUKT!!!

Jag fortsätter att gå .... över vägen .... känns helt okej ... går mot ICA, ska jag gå in o handla nåt? Hmmm... stannar lite ..... nu kommer de snart, va? .... njaaee, känns okej...fortsätter framåt och är INNE PÅ ICA! ENSAM! UTAN CYKEL!

Jag tar tekakor (för de älskar Raffe) o sen träffar jag en granne o pratar liten stund (berättar NATURLIGTVIS för henne om min situation, och hon har samma får jag veta)... går till kassan o betalar o börjar gå hemåt. Skyndar mej så att jag inte får sällskap av grannen för då blir det ju lite FUSK, tycker jag....
Jag traskar hemt o lyssnar på mp3n och ingen ångest pockar o tickar o vill fram alls längre...

MÅR JÄTTEBRA och allt känns så OTROLIGT BEFRIANDE!!!!!!! Känns nästan som att jag vill gråta av lättnad och tänker : det KOMMER att bli bra, JÄTTEBRA!!!

och JAG ÄR SÅ LYCKLIG!          :=)

 

NU ska jag gå ut o gräva lite rötter.... tjingeling!

 
 
Ingen bild

sis

19 maj 2010 23:28

Du är fantastisk:) sträck på dig och var STOLT! Fint att du var till minneslunden idag. Jag skulle åkte med Johanna MEN jobbade 13.30-22.00 TOKIGT. Ska åka i helgen istället men han har funnits i mina tankar hela dagen kära pappa. Jag tror han har frid där han är nu o ser ner på oss och är stolt över sina barn -fast han aldrig riktigt sa det till oss så vet jag att han var det! Kram o kärlek till dig kära sis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 12 september 2010 11:18

Ooooj, va länge sen jag skrev nu! De e ju positivt med tanke på att jag ska skriva om min ångest o dess arbete ... det har alltså inte vart nåt större problem på ett tag kan man ju tänka..... =) Igår va vi till Sundsvall till sonen och innan va jag...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 20 juli 2010 18:07

Idag har jag haft ångest och kännt mej orolig ... har sovit hårt o många timmar 2 nätter nu o vaknade i morse o kände att det var liksom så där oroligt... var trött trots att jag sovit.   Jag tror att det är helgen som "kommer efter" nu och att j...

Av Lena - 24 juni 2010 19:00

Ligger hemma i soffan med världens DUNDERFÖRKYLNING sen ett par, tre dar nu ... igår vaknade jag utan röst åxå! Kände mej lite piggare mot kvällen men idag vaknade jag med lite oro och dödsångest ... "varför går det inte över?", "det kommer aldrig at...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards