Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Bloggfödseln ...

Av Lena - 18 maj 2010 15:43

Oooooj.... NU är det på gång! Jag ska börja BLOGGA! Det är nåt HELT NYTT i mitt liv och jag är himla spänd på hur det kommer att bli med detta bloggande!!???!?!??
Skulle inte förvåna mej om jag inte skriver så mycket alls - samtidigt som jag kanske skriver OM ALLT HELA TIDEN...

"PÄNNANDEEEEE" ..... (interskämt mellan finnen o mej)

Men nu är "bloggförlossningen" över och vi startar väl då.

 

Min tanke är att jag ska försöka bearbeta mitt arbete med min ångest härinne - i första hand - o sen blir det nog annat skräp som kommer med .... brukar bli så.

 

Tisdag: betyder PBM-besök hos min psykolog 45 minuter efter lunch. Ser jag fram emot varje vecka för jag tycker att jag får fler o fler insikter om min ångest och hur jag fungerar.

Dagens hemläxa består i att ta mej till ICA ensam och (idag hämta mitt tappade kort) helst GÅ... beslutade att ta med cykeln men GICK hela vägen utan störande tankar eller förväntansångest alls idag!!! =) Köpte tom en GLASS som jag åt på vägen hem.... DET är stort för å va MEJ, ska du veta! 
Gick in o tog lite telefonärenden o sen är det tänkt att jag nu efter detta skrivande ska testa att GÅ IGEN UTAN CYKEL MOT ICA ... känns som jag klarar det idag, men det återstår att se ...

Tjingeling.

 

 
 
Ingen bild

Marie

18 maj 2010 16:26

Kuuuul!!Ska följa di blogg med spänning.Kram

 
Ingen bild

Maria

18 maj 2010 18:47

Underbart!!!!! :))) GUUUUU VA JAG SAKNAR VÅRA PROMENADER GUMSAN!!!!!! Speciellt nu när solen och värmen har kommit.... Pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 12 september 2010 11:18

Ooooj, va länge sen jag skrev nu! De e ju positivt med tanke på att jag ska skriva om min ångest o dess arbete ... det har alltså inte vart nåt större problem på ett tag kan man ju tänka..... =) Igår va vi till Sundsvall till sonen och innan va jag...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 20 juli 2010 18:07

Idag har jag haft ångest och kännt mej orolig ... har sovit hårt o många timmar 2 nätter nu o vaknade i morse o kände att det var liksom så där oroligt... var trött trots att jag sovit.   Jag tror att det är helgen som "kommer efter" nu och att j...

Av Lena - 24 juni 2010 19:00

Ligger hemma i soffan med världens DUNDERFÖRKYLNING sen ett par, tre dar nu ... igår vaknade jag utan röst åxå! Kände mej lite piggare mot kvällen men idag vaknade jag med lite oro och dödsångest ... "varför går det inte över?", "det kommer aldrig at...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards