Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

veckans dilemma

Av Lena - 3 juni 2010 13:38

Pappas (fd blir det väl ...eller?) sambo fyller år imorrn o jag har grubblat HELA veckan på om jag ska skicka grattiskort eller inte??!?!??!!???

Ingen av mina familjemedlemmar tycker det är nödvändigt - varför ska du de??? Men det har gnagt o gnagt och jag kom på idag varför - jag vill göra det av respekt för min pappa. Han må vara död nu men jag riktigt KÄNNER så lessen han skulle blivit ... så pappa, för DIN SKULL skickade jag kort o grattade.... o det känns BRA nu!

 

Kaijan villa ha mjölk till maten innan han for till jobbet så han tyckte jag skulle bege mej o köpa det... passade då på att skicka kortet till Gimo, så det var bra att jag kom iväg.

Jag funderade inte ens på OM JAG SKULLE KLARA DET utan jag bestämde (eftersom det nu var lite bråttom innan Kai skulle åka) att det fick bli cykel till ICA...

Snacka om en NÖJD o TILLFREDS Lena när jag upptäckte att jag utförde detta nästan (tanken kom en 10dels sekund, men inget mer än så) så gott som utan förväntansångest alls idag!!!

 

Kom hem och fick t.o.m beröm av älsklingen! Fast det var mest för att jag hann så han fick mjölk till maten..... =)

 

Det ska va' gott å leva
Annars kan det kvitta
Fint å leva
Annars kan det kvitta
Lätt å leva
Annars kan det kvitta
Spring inte runt och vela
Då sabbar du det hela
Spring inte runt och veva
Det ska va' gott, gott, gott
gott å leva!

 

Så sant SÅÅÅÅÅÅ! 

Tjingeling!!!!


 
 
Ingen bild

Ann-Louise

3 juni 2010 14:42

Tycker det var bra att du skickade kortet! Denna någon blev säkert glad, och det kostade ju inte mkt antar jag. Även om det inte var nödvändigt, så har du ju glatt en medmänniska och det kan ju aldrig vara fel! Tror jag iaf :-)

 
Ingen bild

sis

4 juni 2010 10:36

Hmmmmm......fick lite dåligt samvete nu för att jag inte kan tänka så fint som du gör utan är mer egoist. Fint av dig att göra det för pappa :) Kärlek o respekt till dig kära sis

 
Ingen bild

Lotta

4 juni 2010 12:39

Det gjorde du bra Lena...Skönt att göra någon glad med ett litet kort...Kram i solen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 12 september 2010 11:18

Ooooj, va länge sen jag skrev nu! De e ju positivt med tanke på att jag ska skriva om min ångest o dess arbete ... det har alltså inte vart nåt större problem på ett tag kan man ju tänka..... =) Igår va vi till Sundsvall till sonen och innan va jag...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 20 juli 2010 18:07

Idag har jag haft ångest och kännt mej orolig ... har sovit hårt o många timmar 2 nätter nu o vaknade i morse o kände att det var liksom så där oroligt... var trött trots att jag sovit.   Jag tror att det är helgen som "kommer efter" nu och att j...

Av Lena - 24 juni 2010 19:00

Ligger hemma i soffan med världens DUNDERFÖRKYLNING sen ett par, tre dar nu ... igår vaknade jag utan röst åxå! Kände mej lite piggare mot kvällen men idag vaknade jag med lite oro och dödsångest ... "varför går det inte över?", "det kommer aldrig at...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards