Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Mallig ...

Av Lena - 23 maj 2010 17:49

MALLIG!!! Ja, NU ÄR jag mallig över MEJ SJÄLV!
Kärleken bad mej gå till ICA för han glömde snuset... hmmm, tänkte jag först. Men sen kom tanken: "LÄXA" ..okej. Jag klädde mej i regnkläder för det har ju regnat hela j-a dan idag o så även NU! Det är bra - mera motstånd!!!! =)

Jag tog på mej mp3n och började traska mot affärn ... kom fram till "kullen" igen och började sakta ner.... hur känns det nu här??? Jotack, BRA!!  så jag traskar på över vägen o mot ingången o ställde mej i kön. Betalar o går hemåt igen!!! UTAN NÅGRA SOM HELST ÅNGESTATTACKSANGREPP eller liknande alls!!

Känner mej så FRI o lycklig och så TACKSAM för att jag får denna tid på PBM!!! TACK J och familjen! Speciellt min syster som har peppat mej i mina värsta stunder o fått mej att orka!!!  Älskar dej för de' ... <3

 

Nu väntar middag o sen Bingolotto - det blir bröllop där (också) så då ska jag fasiken spela o VINNA .... o njuta av cocosgodiset jag köpte ...

 

Tjingeling!

 
 
Ingen bild

sis

23 maj 2010 22:42

Tack tack.... du är så otroligt duktig o med tanke på hur många år du haft dessa panikattacker så tycker jag det går FORT framåt nu. KÄMPA på. Snart kommer du kunna skratta åt att du känt dig så begränsad i så många år för snart är du FRIIIII!!!! Puss o kärlek to u

 
Ingen bild

Maria

23 maj 2010 23:09

HÄRLIGT LEEEEEEENA!!!!!!!
Mot NYA mål..... ;))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 12 september 2010 11:18

Ooooj, va länge sen jag skrev nu! De e ju positivt med tanke på att jag ska skriva om min ångest o dess arbete ... det har alltså inte vart nåt större problem på ett tag kan man ju tänka..... =) Igår va vi till Sundsvall till sonen och innan va jag...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 20 juli 2010 18:07

Idag har jag haft ångest och kännt mej orolig ... har sovit hårt o många timmar 2 nätter nu o vaknade i morse o kände att det var liksom så där oroligt... var trött trots att jag sovit.   Jag tror att det är helgen som "kommer efter" nu och att j...

Av Lena - 24 juni 2010 19:00

Ligger hemma i soffan med världens DUNDERFÖRKYLNING sen ett par, tre dar nu ... igår vaknade jag utan röst åxå! Kände mej lite piggare mot kvällen men idag vaknade jag med lite oro och dödsångest ... "varför går det inte över?", "det kommer aldrig at...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards