Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Kan sjäääälv ...

Av Lena - 6 juni 2010 15:32

Jag hade en uttråkad lördag att se fram emot - viljeslös o ville inte göra nånting alls ...

Slängde in en maskin tvätt iaf o sen cyklade jag till mor för att kolla mönster till en bolero som hon ska sy till bröllopsklänningen.

Gick bra att ta mej dit - inga ångesttankar som pockade speciellt... vi satt o lapa sol o slöpratade i drygt 1 timme och sen begav jag mej hemåt....

Tänkte då att JAG GÅR hem ist för cykla nu - får se hur långt jag kommer innan paniken pockar på...

Det var riktigt skönt väder att gå i så jackan åkte av direkt... så SKÖÖÖÖÖÖNT att traska o lunka lugnt!!! ENSAM!!!! Det gick så bra, hela vägen! HELT OTROLIGT!!! JAG HAR GÅTT ENSAM FRÅN MAMMA O HEM!!!! UTAN ÅNGEST!!!!! JIPPPPPPPPPPPPI!!

 

Snacka om att jag känner mej FRAMGÅNGSRIK JUST NU!!!!

 

Tjingeling! =)

 
 
Ingen bild

sis

6 juni 2010 19:05

Grattis till det :) små små steg blir större o större o du har så mycket att va stolt över. Kärlek to u

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 12 september 2010 11:18

Ooooj, va länge sen jag skrev nu! De e ju positivt med tanke på att jag ska skriva om min ångest o dess arbete ... det har alltså inte vart nåt större problem på ett tag kan man ju tänka..... =) Igår va vi till Sundsvall till sonen och innan va jag...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 3 augusti 2010 16:52

 Fy faaaaan va jag är BRA! Har känt mej lite trött idag på 2a jobbardan, men ändå helt okej.... skulle GÅ till Jonas efter jobbet sen - en LÄXA!Visst ... jag förberedde mej och börjar gå ... kändes HIMLA OKEJ, faktiskt, så jag fortsatte ... och for...

Av Lena - 20 juli 2010 18:07

Idag har jag haft ångest och kännt mej orolig ... har sovit hårt o många timmar 2 nätter nu o vaknade i morse o kände att det var liksom så där oroligt... var trött trots att jag sovit.   Jag tror att det är helgen som "kommer efter" nu och att j...

Av Lena - 24 juni 2010 19:00

Ligger hemma i soffan med världens DUNDERFÖRKYLNING sen ett par, tre dar nu ... igår vaknade jag utan röst åxå! Kände mej lite piggare mot kvällen men idag vaknade jag med lite oro och dödsångest ... "varför går det inte över?", "det kommer aldrig at...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards