Alla inlägg under juli 2010

Av Lena - 20 juli 2010 18:07

Idag har jag haft ångest och kännt mej orolig ... har sovit hårt o många timmar 2 nätter nu o vaknade i morse o kände att det var liksom så där oroligt... var trött trots att jag sovit.

 

Jag tror att det är helgen som "kommer efter" nu och att jag är TRÖTT av detta helt enkelt, men jag blir ändå rädd att det ska bli nå långvarigt skit av det nu...

 

Det är verkligen en sån här situation nu som jag ska KONFRONTERA min ångest - vi har planerat en tur till lillasyster på torsdag och det har jag sett fram emot... men NU blir jag ist tvärtemot: vill INTE åka så långt o bli borta flera timmar o ha ÅNGEST o känna mej spänd o orolig under besöket.

Men å ena sidan är det så att om jag INTE åker så VINNER ångesten, åker jag och faktiskt ÖVERLEVER (vilket jag NATURLIGTVIS GÖR) så VINNER JAG!!!!!!!!

 

FY, FY, FYYYY FAAAAAAAAAAAAAN o SATAN vad jag HATAR att känna så här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!

 

"så länge hjärtat slår
så länge spänningen finns kvar
I morgon är en annan dag
så länge solen ler

så länge lusten ger och tar
Så fort när allt försvinner
I morgon är en annan dag"

 

Tjingeliiiiing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards