Alla inlägg under september 2010

Av Lena - 12 september 2010 11:18

Ooooj, va länge sen jag skrev nu!
De e ju positivt med tanke på att jag ska skriva om min ångest o dess arbete ... det har alltså inte vart nåt större problem på ett tag kan man ju tänka..... =)

Igår va vi till Sundsvall till sonen och innan va jag ju fylld av förväntansångest .... men jag bestämde mej för att åka! Och det GICK BRA - IGEN!!!! Känns uuuunderbart!
Dessa utmaningar jag gör är väl värt mödan och dom hjälper ju - fantastiskt!

Vi har även varit på bilbingo nu i 2 veckor o det brukar också starta igång en liten darrning... dock har det gått bra, men jag känner ju att det är inte bingon i sej som drar utan det är PENGARNA vi ska vinna!! O då blir de lite stress till följd av detta, tror jag, som i sin tur ger detta påslag...
Har försökt att tänka i dessa situationer nu att "ta det LUGNT - andas in, slappna av" o det brukar dämpa en aning o hjälpa!

När vi kommit hem efter dessa bingospel så har jag varit så MAKALÖST TRÖTT  o DÅ går jag ju igång en aning på de ... men ... sen försöker jag vila o samla krafter o bara slappar 1-2 dar o då funkar de... så jag ska testa idag igen o se hur de blir idag....o nu VET jag ju att jag blir trött  o sen vilar jag o kommer igen.....

Suuuuuuuuuuuuuuck ialla fall ....

 

Ja, ja ....
återkommer!

Tjingeling!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards